REKLAMNÍ PLOCHY

CO JE DIGITAL SIGNAGE

Jedná se o systém digitálních zobrazovacích zařízení (obrazovky, e-kiosky), která jsou umisťována ve veřejném prostoru za účelem zobrazení informačních, navigačních sdělení a především reklamy. Sestávají se z více segmentů (čas, datum, počasí, aktuality, zprávy) a poskytují tak všechny informace na jednom místě a vysokou pozornost sledujících.

VÝHODY NAŠEHO ŘEŠENÍ

1210

obrazovek

165

lokalit

14+8

[ČR+SR] krajů
Online síť

pružná změna kreativy

Regionální zacílení
blízkost prodejen, poboček, kontaktních míst
LCD obrazovky
vysoké rozlišení , velikost displeje uzpůsobena prostoru
Vysoká sledovanost
díky kvalitnímu obsahu vysílání (ZOO Praha, Czech tourism, TV Architect, Besip, ...)
Rozdělení obrazovek do několika segmentů

čas, datum, kdo má svátek, zprávy, ...

Propojení s vyvolávacím systémem

zaručená sledovanost z důvodu sledování pořadí

Pozitivní vnímání

zkrácení čekání

Optimalizace výdajů

V rámci stanoveného budgetu najdeme nejoptimálnější řešení doplněné o reporty sledovanosti.
Výhodou jsou nízké náklady na oslovení jednoho zákazníka.

Reporty sledovanosti

Jako jediní v sektoru reklamy OOH (Out-Of-Home) vám dodáme konkrétní reporty o sledovanosti vaší reklamy (včetně čekací doby diváků).

Individuální přístup

vytváříme individuální mediální obraz pro každého zákazníka

Pozitivní vnímání vysílání

OTÁZKA:
Čas věnovaný sledování pořadů v čekárnách vnímám jsko pozitivně strávený čas:

ANO70%
SPÍŠE ANO20%
SPÍŠE NE9%
NE1%

ZACÍLENOST

Výběr ideálního místa tam, kde oslovíte právě vaší cílovou skupinu.

Vysílací místa řídíme technologií vzdálené správy, díky které volíme pro každé místo unikátní programovou nabídku.

Pro každý náš audiovizuální systém pečlivě vybíráme nejlepší možnost a umisťujeme jej pouze na důvěryhodná místa (čekárny nemocnic a lékařů, úřady státní správy nebo samosprávy).

ROZDĚLENÍ OBRAZOVKY

HLAVNÍ PLOCHA [ 1 ]

Nejdůležitější část plochy média, kde je vysílána smyčka nekomerčních a komerčních pořadů.

TEXTOVÝ ŘÁDEK [ 2 ]

K dispozici jej má daná instituce (nemocnice, úřad, ordinace). Zde se zobrazují aktuální informace a divák má další důvod se na obrazovku opravdu dívat.

POSTRANNÍ PANEL [ 3 ]

Může fungovat jako vyvolávací systém pacientů či klientů na úřadě, nebo jako statický reklamní banner. Ten se zobrazuje pouze ve chvílích, kdy na hlavní ploše obrazovky běží nekomerční vysílání. Zde se můžete prezentovat také jako sponzor pořadu.

ČAS A DATUM [ 4 ]

Vhodně doplňují spektrum poskytovaných informací.

POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ

Prosíme vyplňte povinná pole!
Prosíme vyplňte povinná pole!